Winkelwagen Geen producten

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
 
 
1 Bestellen

Stap 1. Winkelwagentje
- Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop ‘Bestel’.
- Je bent nu in het 'winkelwagentje'. In het winkelwagentje kun je nog het aantal artikelen wijzigen. Ook kun je verder gaan met winkelen en artikelen toevoegen en verwijderen.
- Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop “Volgende Stap”.
 
Stap 2. Je gegevens
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. We vragen je ook je e-mailadres in te vullen, zodat je een orderbevestiging per e-mail ontvangt.
Voordat je doorgaat naar stap 3 moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

Stap 3. Betaalwijze
Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: met iDEAL of Paypal.
Nadat je de betaling hebt voldaan, ga je naar de volgende stap.
 
Stap 4. Besteloverzicht
Hierin kan je nogmaals nakijken of je bestelling en je gegevens kloppen.
Ga verder om de bestelling te plaatsen.

Stap 5. Bestelling plaatsen
Als je dit hebt gedaan, klik je op de knop 'Bestelling plaatsen', waarna je een bevestiging van je bestelling ziet. Je ontvang direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin staat je bestelnummer en een overzicht van je bestelling.

Wat is de status van mijn bestelling?
Op de dag dat je bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging. Hierin vind je een link naar je TNT pakketcode (Track & Trace) op de website van de TNT Post.
Let op! Je bestelling is online te volgen zodra TNT post het pakket 's avond heeft ingescand op het sorteercentrum.
 
De boeken van Ilja Gort
Alle boeken die je bestelt, worden gesigneerd door de wijnboerzelf.
 
De GortShop levert in Nederland en het buitenland.
 
____________________________________________________
 
2 Betalen
 
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt op 2 manieren betalen: met iDEAL of via PayPal.

Hoe werkt betalen via iDEAL?
Met iDEAL kun je betalen via je eigen bank. Je rekent dan af binnen je vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.

Je kunt betalen via iDEAL wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
 
Je kiest als betaalwijze bij je bestelling voor “Betalen met iDEAL”. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. De SlurpShop krijgt bericht dat je bestelling is betaald.

Hoe werkt betalen via PayPal?
Als je kiest als betaalwijze bij je bestelling voor “Betalen met Paypal”, dan wordt je naar de beveiligde PayPal site geleid. Je geeft daar je e-mail adres en je wachtwoord in. Dan autoriseer je de betaling en jij en de SlurpShop krijgen een bevestiging van je betaling via e-mail.

LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om je bestelling af te ronden!
 
______________________________________________________
 
 
2 Verzenden
 
Hoe wordt m'n bestelling verzonden?
De bezorging gaat via PostNL.

 

Op een ander adres bezorgen?
Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk een ander afleveradres op te geven.
 

Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht?
De verzendkosten voor een boek wat door de brievenbus kan, zijn €3,95 per boek. Als je 2 boeken bestelt die naast elkaar in een envelop passen, blijft dat ook € 3,95. Als je 2 of meer boeken bestelt die niet meer door de brievenbus passen, worden ze in een doos verstuurd en zijn de verzendkosten € 6,95.
Voor een boek wat niet door de brievenbus kan (Chateau Fatale) zijn de verzendkosten € 6,95.
Op grote bestellingen boven 10 kilo komen €13,95 verzendkosten.
 
We versturen ook naar het buitenland en hanteren daarvoor de tarieven van PostNL. 
 
Europa Zone 1
België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco) Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden.a
 
Europa Zone 2
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië Europa.
 
Zone 3
Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland.
 
Wereldwijd
Alle overige landen   
 
___________________________________________________________________
 
 
3 Levertijd
 
Wat is de gemiddelde levertijd van een product?
De bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd na betaling, tenzij het artikel net uit voorraad is geraakt. In de praktijk betekent dat wij de bestelling binnen 3 dagen op de post doen.
 
Indien de levering veel vertraging ondervindt, of niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, krijg je daarvan uiterlijk binnen een week na bestellen bericht. In dat geval heb je het recht om van de koop af te zien; het overgemaakte bedrag wordt dan binnen 30 dagen terugbetaald.
 
____________________________________________________________________
 
4 Niet goed?

Mag ik een artikel terugsturen en zo ja, hoe werkt dat?
Je hebt bedenktijd en je mag binnen 30 dagen na levering de geleverde producten retour sturen. De aankoopprijs wordt dan binnen een termijn van 30 dagen vergoed, mits aan de volgende voorwaarden is voldaan:
- Het product dient ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking retour gestuurd te worden, indien redelijkerwijs mogelijk. Indien de zaken zijn gebruikt, op enige wijze na levering beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht van retourzending of kunnen kosten in rekening worden gebracht.
- Indien bij levering van het product blijkt dat het is beschadigd, is het recht op retourzending van toepassing.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van levering op het bezorgadres bij de GortShop, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen (zie ook: Algemene Voorwaarden).

Neem in ieder geval contact met ons op: mail naar info@gortshop.nl.
 
 
5 Contact

Wat moet ik doen als ik een vraag, klacht of compliment heb?
Je kunt een e-mail sturen naar info@gortshop.nl.
Na binnenkomst van je bericht ontvang je zo snel mogelijk een reactie.
 
 
 

boeken gesigneerd door de wijnboerzelf

 

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop webwinkel software